God Morgon!

Hej på er alla, hoppas ni har sovit gott, vaknat pigga och glada till en härlig Söndag! haha...
Jag har inte sovit gott, jag har bara tänkt på den där gift spindeln!! Och så vaknade jag mitt i natten och var svintörstig, men jag hade glömt att fylla på vattenflaskan på kvällen! Så jag var tvungen att gå upp för att göra det, men när jag skulle tända lampan hände det ingenting!! Så jag såg ju inte om det skulle vara en giftspindel på golvet eller där jag satte händerna för att känna mig fram... Men jag blev inte biten av någon inatt heller! =)

image182image181
En Härlig Bok idag!

24 februari
Chanser får vi alla, men alla vågar inte ta dem.
Vilken chans kan du ta idag?

Mina Tankar:
Jag ska ta chansen att köpa ett par nya Jeans hihi Nu när Oscar är villig att dra sitt kort för det ;-)
Tycker att jag redan har tagit en stor chans att åka hit så jag valde en liten bara=)

Kommentarer
Postat av: mammi

Akta dig för spindlarna. Förbered noga på kvällen med vatten och tofflor som har legat skydade från ev spindlar. Köp myggnät och häng i taket. Städa noga som du säkert redan vet letar de mat på natten, städa noga efter er! spindelfobikern mamma

2008-02-24 @ 21:22:56

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0