God morgon!

Eller lite sent kanske... Vi vakna nu!?!? kl är 13.00 här nu... men Oscar ligger fortfarande i sängen och drar sig! Men han var uppe ett tag på morgonen och gick ut med Shamira och satt lite vid datorn!
Känner att jag måste ha mitt morgonkaffe annars kommer inte den här dagen sluta i glada miner ;-)

Idag var det meningen att vi skulle hämta ut mitt ID-kort och boka mina Flygbiljetter till i sommar, vet inte vad vi hinner med eftersom kl redan är ett!
image196
Mina biljetter blir aldrig av och dom bara ökar i pris, nä vi måste helt enkelt boka dom idag!
Nu ska jag väcka Oscar, äta frukost och dra in till stan!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Mirta

[email protected]
maila honom, han hade resor från Stgo för 9500 kr

2008-02-26 @ 19:08:25

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0