Good morgon gó morgon!

Jaa det borde ju vara en god morgon men jag vakna men myggbett över hela jävla kroppen fy fan asså! Ja, jag ska räkna dom! Nu har jag gjort det och jag har 17 myggbett!!!!! Och ALLA kliar som tusan! Dom 3 värsta är undet vänser fot, på höger vad och på vänster baksida av låret!! Jag står inte ut...
Och gissa om Oscar har mycket myggbett!?!?!? Jo han har ett ynka pynka!!
Och hans tröst till mig är det värsta av allt, det är bara för att du är så söt säger han till mig, mitt uppe i allt kliande, morgon frillan och osminkad! Haha han e ju rolig!

Nu blir det frukost, för Oscar var ute med Shamira när jag fortfarande sov=)

Idag vet jag inte vad vi ska göra, vi har ju 6års dag så någonting måste vi ju göra, vi har spanat in en restaurant som vi ska till ikväll iaf! Jag lägger upp bilder på våran dag senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: precis, dom är skitsnygga =D

2008-02-16 @ 17:09:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mammi

Snälla Sanna använd Aloe Vera gel som du dricker varje dag och gelly som du smörjer på så slipper du myggbetten. När det klirar så lindrar gellyn.
Kram mamma

2008-02-17 @ 09:55:41

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0