Guud vad jag är bra på att planera!

Jag måste erkänna att jag är såå jäävla bra på att planera och skriva listor hit och dit, måla upp bilder om hur det ska bli och bla bla bla... Det värsta är att jag varje gång verkligen tror på fullaste allvar att jag kommer genomföra det hahaha.
Ännu en dag som alla andra, jag skulle ju ha en effektiv dag, joo visst haha... vad har jag gjort av det jag planerade så bra??? Ingenting!
Aja... sån é ja! =)

Ikväll ska jag och Oscar tydligen äta middag hos en lärare på Univeridad Mayor där han ska plugga!
Åh, vad jag hatar sånt här. Ska vi sitta där och smöra och spela vuxna och duktiga? nä sånt här tycker jag inte om...
Vad ska jag ha på mig liksom??
Eftersom jag inte kan språket får jag köra på mina tillgångar jag har för att folk ska tycka om mig här...
Jag får helt enkelt släppa ut mitt Blonda hår och se glad ut, då brukar det mesta lösa sig här!
Haha de e sant faktiskt!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0