Hihi nu är folk irreterade ;-p

Haha nu börjar folk bli irreterade på mig för att jag är så negativ ;-p
Okej, okej jag ska sluta! Men jag kommer vara lite neggo ibland men jag ska försöka iaf!
Jag ska som sagt i mitt tidigare inlägg vara positiva Sanna imorn!
Oscar brukar säga att jag inte är den SunshineSantana som jag säger att jag är men jag säger alltid JOo de e jag visst det!
(har inte vart det på ett tag men nu ska jag ta upp den titeln igen)

Fan, skärpning nu! haha gud vad töntig jag är, förstör bara för mig själv genom att vara en sur BIATCH =)
Slut på det, det blir vad man gör det till.
Såå, dags att göra som jag innerst inne skulle vilja ha det ;-)
Ni ska få se hur det ser ut.
Från och med imorn!
Svaret om nu undrar hur denna snabba vändning gick till!



Och här är ända bilden ni får på mig idag:
(  *  Y  *  )
)    (
(   v   )
MooOOoWwHahaha
kul kul

Kommentarer
Postat av: mammi

Gud vad jag älskar dig
mamma

2008-02-23 @ 11:42:22

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0