Idag är det Söndag!

Nu har jag precis vaknat och bestämt mig för att gå upp!
Jag har klätt på mig kläderna jag ska ha idag och satt upp håret som jag tror att det ska va idag.
(lägger in en bild på min dag senare)

Jag vet inte riktigt vad vi hittar på idag men jag TROR att jag ska plugga spanska idag! Jag har verkligen vart lat med det... har inte pluggat en ända dag! Fy dig Sanna!


På Tisdag (två dagar) är det 1 Månad sen jag & Oscar åkte från Sverige och på Onsdag är det 1 månad sen vi kom fram till Chile! Tiden går FORT!!!
Om jag ska vara helt ärlig har det vart en ganska tråkig månad eftersom vi bara har åkt fram och tillbaka, bytt familj hito och dit.
Hoppas det blir roligare nu när vi skaffar hus och kan göra lite "turist" grejer här i Temuco och lära känna den här staden vi ska bo i nu!

Jag tror att tiden till i sommar kommer gå så himla fort!! Det har liksom redan gått 1 månad, det känns som vi hade "hejdå middagen" hemma igår!!
Men vissa dagar känns det som att det var ett år sen!!!!

Nu ska jag gå in och äta frukost och dricka mitt KAFFE =)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0