Inga biljetter idag!

Vi var inne i stan på en resebyrå och allt funkade men herr Oscar kom på att han inte hade fört över pengar på kortet så vi kunde inte boka, typiskt!
Men vi fick hennes mailadress och hon ska boka in hunden redan nu på planet så det är fixat! =)

Problemet

Japp, som vanligt finns det ju ett problem. Hur ska jag och Shamira komma upp till Santiago för att ta planet?
Vi har inte hittat en lösning till det problemet än.
Det som inte funkar är:

1. Jag och Shamira kan inte ta bussen eftersom hundar inte får vara på bussen. (Tur, så slipper jag 9 timmar på en skitbuss).

2. Vi tänkte hyra en bil så Oscar kan köra upp mig, men man måste vara 22 för att hyra så det går inte.

3. Om jag flyger upp till Santiago måste Shamira sitta i Bagageutrymmet, det tar kanske 1-2 timmar bara men jag vill helst inte det.

4. Nej, vi har ingen mer lösning just nu!

Hur ska vi göra liksom!? haha


Syster Madde kom med förslaget Taxi, men Madde hallå!?!?! 9 timmars taxi, hur dyrt blir inte det då tror du?? du e ju rolig =)

Kommentarer
Postat av: syster madde

Taxi då?

2008-02-18 @ 22:44:53
Postat av: mammi

Hej där, det kanske finns mer en ett bussbolag, hör er för, ni kanske får ta med en hund om ni betalar för hund. Fråga bussbolagen. puss mammi

2008-02-18 @ 23:08:57

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0