Jag hade jätte tråkigt men dagen slutade bra!

Dagen började piss som ni kanske kunde läsa men den fortsatte bra! =)
Oscar märkte och läste min blogg att jag var deppig så han föreslog att vi skulle till ShoppingMall, Såklart nappade jag på det...
Han gjorde nästan allt som jag sa att jag ville göra där (det händer inte annars) gå och kolla i butiker är inte favoriten men han gick med på det haha.
Till och med på inredning gick han efter som en svans och suckade inte! Men när jag kollade bak var han borta, inte så konstigt att jag inte hörde massa suckande tänkte jag. Nu var det bara att leta upp han då!
Det finns 3 ställen i en stor butik som denna där man kan hitta Oscar.

1. Bland sportgrejorna typ fotbollar och sånt.
2. Bland teknikprylarna.
3. Eftersom vi var på Inredningsavdelningen så visste jag nästan på en gång vart OrreSnorre hade tagit vägen!
Han satt i hans drömfåtölj Joye Fåtöljen.
image7
En väldigt nöjd Oscar, som inte kan gå förbi en sån här fåtölj utan att provsitta och drömma att det är hans egna!

Kommentarer
Postat av: Mr O

de är underbara!

2008-02-10 @ 00:58:42
URL: http://santana.blogg.se
Postat av: syster madde

haha du e så söt oscar! klart du ska ha en sån fåtölj när ni hittar ert hus :)

2008-02-10 @ 11:47:12
Postat av: Tami

Hihi bror du är en PIMP i din fötölj ...jaja drömma kan man alltid..
puss på er...

2008-02-10 @ 14:50:51

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0