Jävla myggor!

image165
Asså dom här myggorna kommer döda mig!!!!
Jag får minst 5 myggbett varje natt!
Snart har jag myggbett över hela kroppen!!!
Och det värsta är att alla kliar, så när jag går ute på stan och myggbetten på skinkan klirar, haha kan bara tänka mig hur det ser ut när jag går och kliar mig!
Och mamma, i gårkväll innan jag gick och la mig smörjde jag in mig med Aloe Vera Gellyn på hela kroppen eftersom jag hörde en mygga så fort jag släckte lampan. Okej jag kanske inte fick lika många myggbett inatt men dom jag fick kliar och är större än alla andra!
Den myggan som lever i vårt rum kan snart inte flyga den lär ju vara så full av blod, mitt blod.

Kommentarer
Postat av: mammi

Ok, har du kollat om de säljer myggmedel? Du måste köpa typ djungelolja om det är så blodtörstiga myggor i Chile. Köp Aloe Vera gel också så att du kan smörja in så kliar det mindre, ge inte upp med Aloen.
Puss

2008-02-21 @ 19:57:13

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0