Kollat på hus i HETTAN!!!!

Nu har vi kollat på det första huset som vi tänkte hyra isf, alltså inte köpa!
Det är ett sånt här hus jag ville ha och hade i huvudet innan jag åkte till chile. Det är as stor tomt och huset har 3 rum och kök. Det är 2-3 år gammalt bara och är jätte fräscht!!
Tomten kan man garanterat släppa shamira så hon kan springa helt fri =) Och man kan GARANTERA rejsaa som fan med fyrhjulingarna!!!!
Allt är så perfekt, men... Det ligger på landet och är ganska OFF.. det tar en halvtimma med bussen in till Temuco stad och Oscars skola. Det är inte så långt, det var ju den tiden det tog i Sverige också men det är LANDET. Jag älskar landet verkligen! Och grannarna har ridskola och man kan hyra hästar=)
Men jag tror att om jag inte tar bussen till stan minst 4 ggr i veckan kommer jag bli ganska isolerad... =( Men jag ska ju börja plugga spanska så jag "måste" ju åka till stan iaf!
Åh.. jag har beslutsångest... vi skulle ju kunna ha så jävla kul där med hundar och hästar och fyrhjulingar men det är ju den där nackdelen då!!
Men om man tänker, vi ska vara här i nu mindre än ett år, jag skulle kunna ha det som versta njutar året och göra alla dom där grejerna jag tycker så mycket om och jag kommer nog aldrig få chansen att leva så, och verkligen leva med min "passion" (haha) det här året! Kommer aldrig få en sån chans igen!
Det är ju inte långt till stan vafan men ändå det är landet.
Ja, beslutsångest!!!

Här är lite bilder iaf!(utanför bara, glömmde helt att ta inne men det är jätte fint inne)
image31
image32

Snacka om att man kan rejsa på den här stora tomten både på sommarn och vintern och shamira kan spriiiiinga=)
image34
Det är torraste sommaren på flera år säger alla så gräset "ska" vara grönt och inte södertorkat!!

Här är husets hjärta tycker jag! Uteplatsen som en Indian har byggt! hihi
image35
image36
image39
Tänk och ligga i hängmattan där bakom och kolla ut över tomten och hästarna som är nedanför! Är inte det liivet?? mm!

Vad tycker ni alla familje medlemmar?? 2000kr i månaden!



Kommentarer
Postat av: mammi

Jättefint hus men det ligger på landet och 2000 i månaden är ganska mycket pengar för er.
Ni måste känna för det ni flyttar in i och känner ni för huset så ska ni ta det, tag god tid på er och titta på flera hus innan ni bestämmer er. Lyssna gärna med människor som bor i stan vad dom tycker om orten som huset ligge i. kramar mammi.

2008-02-12 @ 12:52:07

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0