Kvällen!

Nu har jag och Oscar käkar ONCE och vart ute med Shamira!
Vi satt och pratade om varför folk inte tar sitt arslen och gör det dom vill, asså sina drömmar i livet.
Folk skyller på jobbet, pengar, familjen och bla bla bla.
Det är rent skit snack, man lever bara ett liv och det är inte sååå jävla långt. Man ska passa på med allt man vill göra när man har chansen och fortfarande kan. Vem vill sitta som en tjurig gammal kärring och inte vara nöjd, sitta och säga: jag borde ha gjort det!!
Nä, det underbaraste är att träffa gammlingar som är så glada och nöjda med sitt liv och kan berätta massa roliga saker dom har gjort.
Tänk när man sitter där själv på 95 år, är det inte då man bara ska slappa bort hela dagarna och njuta av att bara kunna slappa för man är helt nöjd, inte ha dåligt samvete för det. Sån vill jag bli iaf.

Så, det finns inget som stoppar.
Om man verkligen vill så kan man åka jorden runt, eller vad det nu är man vill!
Allt annat tycker jag är skitsnack.

Jag vill leva efter det här och jag ska verklihen försöka göra det också, pallar inte höra folk som säger att dom sååå gärna skulle vilja hit och dit men inte tar tag i det.
Jag vill inte vara en sån!

Punkt slut!
haha


Kommentarer
Postat av: mammi

Leva livet, det känns som om du börjar ta vara på dagarna nu Sanna, jättebra! Men du kan inte dömma människor så hårt som du gör, alla har olika förutsättningar att inte kunna förverkliga sina drömmar, dåligt betalda jobb, familjeförhållanden som gör att de inte kan och mycket mer, men det är varje persons skyldighet att göra sitt bästa för att må så bra som det bara är möjligt. Kramar mitt barn!

2008-02-27 @ 19:23:27

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0