Kvällens promenix!

Nu har vi vart ute med Shamira, jag har tvättat bort sminket och nu ska jag planera inför morgondagen!
Ska försöka göra dagen effektiv imorn eftersom det inte gick så bra idag!
Sen såklart ska jag kolla på SCRUBS!! =) Imorn ska jag hyra filmer och se dom på spanska, tror nog att det blir barnfilmer som jag ska se om och om och om igen och sitta å översätta haha!
Här är bilderna från promenaden iaf!
(inte så roliga, är jätte jätte trött) ;p
image159
Japp, god natt då gott folk! =)

Kommentarer
Postat av: mammi

Alla kort är det jätteroligt att se, även om du är trött är du vackrast i världen!
Puss mamma

2008-02-20 @ 15:15:51

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0