Madde ville ha uppdatering!

Jag har inte berättat så mycket om hur det är för mig här i Temuco, alltså hur jag blir behandlad, så jag tänkte göra det lite snabbt =)
Jag tycker att det är "värre" här i Temuco med blickar och folk ropar & visslar mer efter mig här. Men det känns inte hotfullt som jag tyckte det var i Santiago. Det känndes läskigare i Santiago när folk tittade och viskade saker till mig.
Antingen har jag vant mig så att jag inte tycker att det är obehagligt, men jag tycker inte att det är på samma sätt här som tur är.

Haha en dag när vi gick till Shopping Mall sa Oscar: "Nä, nu är det första gången jag blir sur för att några tittar på dig, men dom där killarna verkligen hänger ut ur bilen och tittar på dig som om du vore en saftig köttbit!"

Det är lite sant i det han säger, dom tittar på mig som om jag inte är en människa utan ett skådningsobjekt.
Jag kan bjuda på det bara dom inte gör mer än att skåda mig! haha

Han frågade också en dag inne i shopping mall om jag tyckte det var jobbigt när alla tittar på mig. Jag sa att jag inte tänkte på det längre, men när jag tittade upp och runt omkring mig hade jag blickar på mig från alla håll haha jag går i min egena lilla värld verkar det som!

Tur att jag är en tjej som inte bryr mig så himla mycket, för då skulle det vara jobbigt för mig här eftersom alla studerar mig.
Syster Madde däremot skulle tycka att det var kul och lägga märke till hur alla GLOR, men efter ett tag skulle hon tycka att det blev jobbigt för hon bryr sig för mycket.
Hon skulle tänka på vad hon hade på sig så fort hon gick utanför dörren och hur hon gick och hur hon skrattade!
Men jag tror nog iaf att hon skulle älska det, vara lite CELEB för ett tag!!

Det passar mig bra att inte tänka på det, haha leva i min egna lilla värld och mitt liv här! Men man kan ju inte missa när dom skriker och visslar och tutar ett X antal gånger, men jag bara ignorerar och fortsätter gå!=)
(haha Pulsen Madde, nu tänkte jag på dig när jag skrev tutar HAHA var det PIPAT??)

Saknar ALLA mina vänner i SVERIGE!! puss på er alla!



Kommentarer
Postat av: syster madde

haha PIPAT! :D de va kul det
vad bra Sanna lite uppdatering på den fronten=)

2008-02-11 @ 22:14:40

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0