Man tager det man haver!

Japp det fick vi göra till middag idag!
Vi hade inget, eller vi hade lite av allt möjligt men inget man kunde laga mat av.
Vi sparade två bröd i morse så vi skulle ha nu ikväll, men när vi går in för att äta dom så finns dom inte kvar!
Det är de värsta med att bo så här och dela kök, det är ofta nåt som är taget från våran mat! Man tar väl inte om man inte har köpt det!? Och vi köper grovt bröd, äter eller köper dom nånsin det Nehehej!! Jag blir inte irreterad på att nån ssom råkar ta två bröd och kanske inte visste att det inte var deras, för det kostar mindre än 1kr typ, men det var vårat sista och och man tar inte om man inte har köpt det, jag gör inte så iaf...
Oscar sa: Det här är en typiskt svensk grej att bli upprörd över haha..
De e ju nästan sant ;-) Palla bry sig igentligen!

Aja vi fick hitta på nåt annat då...
Det vi åt blev alltså:
* Laxsallad (lite) som var rester från igår. (jag lagade mat =) hihi)
* Ett nudelpaket (jag åt)
* Två kokta ägg (Oscar åt)
* Te, jag drack grönt och Oscar vanligt gult Lipton

Jag blev inte riktigt mätt så jag åt direkt ur flingpaketet efter som vi varken hade mjölk eller fil.. mums.. not!

Dags att gå ut med Shamira, krypa till sängs, kolla på Scrubs och sussa!

Natti natti på er där hemma!

Vi har fortfarande inte kommit fram till om jag ska ta med Shamira till Sverige i sommar eller om hon stannar här, men vi ska boka henne med mig på planet, ifall hon följer, med annars avbokar vi bara henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! ville ba se ifall din dag känndes bättre idag? någon förändring.. jag va inte irriterad ;)
mvh ida

2008-02-23 @ 02:21:47
Postat av: mammi

Sanna du är liten som du är, ät ordentligt, du får inte gå och lägga dig hungrig. jag skulle också bli arg om någontog min mat utan att fråga.

Puss

2008-02-23 @ 11:29:37

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0