Måste köpa nytt smink!

Nu kommer Oscar sucka men jag måste köpa nytt smink, idag när jag smyg kollade hihi när inte Oscar såg hittade jag Estée Lauder smink =). Ända "märkes och bra" smink jag har sett här. =)
Yippie tänkte jag när jag såg det.
Just nu är mitt smink alldeles för Ljust. Jag ser ut som en kaka i ansiktet ni vet som fjortisar ser ut (hade också den perioden när jag var mellan 13-14 med tre nyanser för mörk fondation haha det var tider det, helen höll på att dö på mig, ett tillfälle sa hon: om du sätter på dig mer smink nu så vägrar jag gå ut med dig! haha söta du)
Nu ser jag ut som en KAKA igen men nu är smiket för ljust haha har aldrig haft det problemet innan men det ser för taskigt ut asså!
Så jag måste få Oscar att gå med på att dra sitt kort i sminkdisken hur det nu ska gå haha!!
image38
Vill ha =)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0