Min morgon!

Idag vaknade jag av att Oscar satt vid datorn, han skulle kolla lite grejer innan han åkte till banken för att fixa lite papper. Han var uppklädd med skjorta, mörka jeans och finskor!=)
När han hade gått tog jag och Shamira en extra lång sovmorgon! =)
Efter en stund när hon hade legat brevid mig (tagit över Oscars huvudkudde) hoppade hon ner och la sig inne i badrummet. Det började bli jätte varmt i rummet eftersom morgonsolen ligger rätt på vårat fönster.

Då tyckte jag lite synd om henne så jag klädde på mig och gick ut med henne på en promenad. Det är skönt att kunna gå ut tex på en promenad med Shamira själv, det kunde jag inte i Santiago.
Jag blir ju inte lämnad ifred, men det är inte lika jobbigt på som i Santiago. Igår fick ett rop att jag var snygg och en slängkyss från en cyklist som cyklade förbi mig och Shamira på våran morgonpromenad, haha.

Idag ska jag försöka ha en ta tillvara på dag!
Det är en sån dag man hinner med jätte mycket nödvändigt som man har skjutit upp i flera veckor! Och allt känns så bra i slutet av dagen. En effektiv dag helt enkelt.
Lite av det jag ska göra idag:
* Städa rummet vi bor i lite snabbt, storstädade här om dagen men det är inte städat längre.
* Plugga Spanska
* Planera detaljerat våran ekonomi så att jag kan shoppa mer kläder.
* Sola, sitter ute i solen nu när jag skriver men ingen seriös solning precis.
* Maila tjejen på resebyrån, hörde nu att Iberia kanske inte tar hundar ifrån Chile. Måste kolla andra flygbolag isf eller i värsta fall får Shamira stanna med Oscar i sommar. Inte den bästa lösningen kanske eftersom Oscar har ganska mycket att plugga och hunden tar ändå några timmar och mycket energi om dagen, inte lätt för honom att plugga och vara ensam med hunden.

(vi får se hur det blir)

Nu ska min dag börja! (kl är inte kvart i fem utan kvart i ett här)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0