Mmm

Just nu sitter jag i solen och glassar, väntar på ett det ska bli svalare så jag och O kan gå ut och springa.
Jag ska köra lite styrka efter det också om jag pallar.
Just nu är det den varmaste tiden på dagen, det borde vara mitt på dagen typ vid 12-13 men det är från 16-19 typ...
Och det är verkligen hetta då med varma vindar, inget förutom en kall dusch svalkar då.
Synd att vi inte bor nära havet då kunde vi ha legat där hela dagarna =)
Vi har en badplats typ 10 min om man går härifrån, en jätte stor gräsplan med en pool där jätte många är vid den här tiden... kanske går dit nån dag, men jag kommer bli GLODD på av alla Chilenare som samlas där och tycker inte det är jätte fräscht att bada i en pool där jätte många andra badar.
Vi får se!

Nu ska jag dricka vatten och läsa lite i solen =)

Kommentarer
Postat av: mammi

åå, äckligt med pool, kommer du i håg i Malmö när vi bodde på ett hotell nära en poolanlägggning där det var så fullt med folk i poolen att det inte gick att komma ner i poolen.... äckligt var det i alla fall. Vad har de för krav i Chile på klor??
från en mamma om hatar att bada i pool, puss

2008-02-23 @ 11:37:23

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0