Morgonen!

Jag har inte kommit ur sängen än... Är så seg idag, skulle vilja sova hela dagen känns det som!
Men det går ju inte när man har en liten hund och en liten pojke här (Oscar). Hunden måste ut på promenad och det blir så klart jag som får göra det, igen! Okej det var jag som skaffade hunden, men vissa mornar vill man bara ha lite hjälp med det för man är då trött. Men det kan jag säga att morgonpromenaden får jag väähäldigt sällan slippa!

Är det inte så att när man är gift delar man på allt? inkl hunden...? Haha

Nä nu kurrar magen för att den vill ha macka och kaffe, Shamira ligger och sover brevid mig på Oscars huvudkudde och Oscar som har vart vaken mycket längre än mig och sitter vid skrivbordet vid hans dator.
Kan han inte typ överrska mig någon morgon med att gå ut med hunden elle frukost på sängen? NEJ, det går ju inte!

♥Romantiska paret♥...?
....NOT!!
haha;)

Nä nu måste jag gå ut med Shamira och jag slår vad om att jag kommer få stå och göra frukost när jag kommer tillbaka, för Oscar kommer inte ha gjort den iaf...
Ibland vill man ju vara hemma hos mamma&pappa, specielt sånna här dagar, Någon av dom går en långpromenad med shamira på morgonen så att man kan sova en timma till, när man kommer upp till köket står frukost på bordet... åh, det saknar jag idag!!♥
image206

Kommentarer
Postat av: JAG

Sanna vi saknad din trötta men glada min när du sömndrucken iförd mysdress - rufsig toffs i håret, släpar dig upp till en frukost som stått på bordet alldeles för länge...som jag skrev i ett tidigare inlägg ni måste göra upp ett Schema för hur ni ska ta hand om hunden, det går inte att skylla på att en ville ha.. så är det med nästan allt i livet, en vill nästan alltid ha någonting mer än den andra skulle man hålla på att tjata om alla de sakerna fick man bara hålla på med det, hajjaru! kramisar mammi love you!

2008-03-01 @ 11:13:29

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0