Not in the mood!

Nä precis jag har ingen lust med någonting just nu, vi har 6års dag idag men jag är bara nedstämd. Inte på grund av det utan på allt annat.
Vet inte vad det är men det känns som jag bara skulle kunna lägga mig och sova! Jag har liksom NADA att göra.
Kunde inte ens få gå och kolla på kläder idag heller för att Oscar tyckte det var sååååå tråkigt och såå jobbigt så han var tvungen att sucka flera gånger för att jag skulle fatta hur jobbigt det var för honom.
Så vi åkte ifrån Shopping mall direkt efter vi hade käkat och nu sitter vi här igen i vårt pytte lilla studentrum. Fan vad pissigt trååååkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu känns det som jag bara vill HEEEEM!!!!!!! Men jag kan ju inte bara åka hem för det tar ju 26 fucking timmar och kostar en fucking förmögenhet! Känns som jag bara skulle vilja åka hem för en vecka för att hämta lite krafter och motivation för att vara här.
Måste fan hitta något jag tycker om att göra här, men det är inte så lätt när Oscar inte tycker om att göra nåt som jag vill göra... Och jag "får" inte heller skaffa en puppy för att vi bor hos andra nu och dom kanske inte vill att vi släpar hit en hund till!!!
Skyller ju såklart inte allt på Oscar, hoppas att det bara är för tillfället jag är så här urfunktion pallar inte!
Skit på allt just nu!
Just nu en vähäldigt uttråkad Sanna!
image141
En sandra pose! =)
Vill träffa dig nuuuu!!!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0