Nu då!?

Jo, nu har vi vart och kollat på ett hus som på utsidan såg ut att vara mitt!!! Men när vi kom in var det en röd heltäckningsmatta i vardagsrummet (smuttsig).
I alla andra rum var det ännu äckligare brun heltäckningsmatta fy vad äckligt det var!
Aja, bättre lycka nästa gång!

Sen var vi en stund i Shoping mall så klart haha. Jag skulle ju köpa träningsskor men Oscar var uttråkad så mitt bland alla människor stod han och spela fotboll med en liten fetto kille som hade för små byxor så han inte kunde knäppa dom och för liten tröja så fetto magen hängde ut, stackars unge asså och smutsig och äcklig var han också, så jag blev helt stressad och sa till Oscar att vi skulle gåååå! Så det blev inga skor idag heller, pallar inte!!

När vi var inne i Spa Affären fick Oscar tråkigt igen, så han sa:
Nu ska jag prata jätte roligt med dig så att dom tror att svenskan låter så.
Så han hittade på ett eget språk, han la till massa s och x när han pratade med mig... fy fan vad jag skämdes för han var helt allvarlig och slutade inte, han pratade så i butikerna och i taxin på väg hem, pinsamt!! haha men jag kunde inte hålla mig för garv asså. Dom tycker säkert redan att svenska låter roligt så gör han så där, plus att han pratade mycket högre så att alla skulle kolla!!

Det var min dag, nu ska jag väll inte göra nåt!?!
Kanska ska plugga lite och planera våran Ekonomi, haha vad vuxet det lät =)

Kommentarer
Postat av: syster madde

hah oscar asså han e bara för rolig!

2008-02-19 @ 01:08:06
Postat av: mammi

Ingenting är pinsamt, lev och var glad Oscar är för rolig jag saknar hans skämt jättemycket.
puss mitt barn. mammi

2008-02-19 @ 12:49:57

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0