Nu då!?

Nu har jag vart och handlat och lunchat, gud vad jag blir på dåligt humör och negga pegga när jag inte får i mig mat.
Sandra frågde alltid så fort jag började bli irreterad: Sanna, är du hungrig nu eller?
Oftast blev svaret: JAA!!
Hihi hon märkte direkt när det inte stod rätt till...
Men nu har jag fått mat och en Pepsi i mig så jag är nöjd.

Oscar va i sin lilla värld igen när vi gick till affären.
Han skuttade upp och ner för att nudda löven på träden som vi gick förbi och gjorde samma ljud varje gång han nuddade ett, typ som supermario på tvspel när han hoppar efter pengar.
Men han väcktes ur sin dröm när han snubblade på en kant och höll på att ramla.
Man såg på hans min att han insåg att han hade vart i sin lilla värld och kollade på mig för att se om jag hade märkt allting.
Och ja, såklart jag hade hur kan man missa om någon skuttar och låter pling brevid en varannan secund?
Så jag började asgarva för allt blev så komiskt, men då skämdes Oscar för han insåg vad jag menar med att han hamnar i en bubbla!

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, tror att jag och Oscar ska gå till gymmet sen och kolla läget!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0