Nu har vi vart runt!

Nu har vi varit inne i stan och fixat nåt på banken, sen åkte vi till Oscars skola för att kolla vilket datum och vilken tid han ska vara där... Och nu är det tydligen 10 mars kl 10 på morgonen som han ska vara där!
Efter det gick vi till Shoping mall, jag hitta en as snygg kofta men den kostade en del så jag ska tänka igenom köpet =)
Och sist men inte minst käka vi på Donken, drack cola för första gången på typ 3 veckor och det var gott som tusan!
Men, jag ska inte börja dricka det igen som jag gjorde innan jag kom hit. Min hy har blivit 100000 gånger bättre när jag sluta med colan och börja dricka vatten istället! :)

Nu ska vi gå ut med shamira och jag ska fundera på om jag pallar sola lite!
image203
Bild: google.se

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0