One ticket to Paradise!! =)

Nu har jag bokat biljetter hem till Svenneland jag landar på Arlanda kl: 14.25 den 19 Juni =)
image197
Haha lätt inte den snyggaste bilden men... vafan!
Jag är glad och det är det som räknas!
Nu är det fyra månader för mig i Chile som jag ska ta vara på med träning och spanska sen kommer jag till Sverige för att njuta av svenska sommaren haha, efter det närmare bestämt den 15 Augusti åker jag tillbaka hit...
Då blir jag av med den Vintern som är här och kommer tillbaka när det börjar bli vår här igen, Suuper! ;-p
Love it!!

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godnatt

2008-02-26 @ 22:44:18
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Haha, den svenska sommaren är inte så mkt att längta efter...

2008-02-26 @ 22:50:58
Postat av: carro

Perfekt till min födelsedag med andra ord - väntar mig en fin present från dig ;)
puss

2008-02-26 @ 23:43:02
Postat av: syster madde

å sanna min älskling det känns som att du ska komma om en vecka! haha
snart får jag se dig igen!

2008-02-27 @ 01:31:03
Postat av: mammi

Ååå Sanna min älskling vad jag längtar, tyvärr är vi i Grekland och segar när du kommer hem. Vi åker ett par dagar innan du kommer hem, kanske kan Sandra och Madde hämta dig på Arlanda. Det kanske blir bra att vi inte är här då får du och Madde och dina kompisar rå om varandra alldeles för er själva och inte störas av mammas pussar och kramar.

2008-02-27 @ 19:04:22

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0