Oscar, Oscar!

Japp då va det fotboll på tv igen. De e tydligen någon speciell fotboll just nu.
Då ska ju såklart Oscar titta på det, så han bestämmer tiderna vi ska träffa mäklaren efter matcherna så han ska kunna se dom.
Och idag var inget undantag. Jag sitter här vi datorn en bit under och framför tv:n.
(den står uppe på garderoben vid taket)
Då hör jag från Oscar:
Snälla Sanna kan inte du flytta din rosa påse lite den står för tv:n.
Jag tittar upp och ser detta:
image163
Jag säger: Menar du på fullaste allvar att du inte ser tillräckligt?
Oscar: Men den står ju för bilden.
Jag: Aja, cp!
(jag flyttar den och han lägger sig igen i sängen nöjd som tusan)

Kommentarer
Postat av: syster madde

asså shit oscar! haha

2008-02-21 @ 00:06:04
Postat av: Halo-Gaylo

Hahahahahah noobs beside halo sucks LAMO lolollololololololololololololololololololololololololololololololololololollolololololololololollolololololololololololololololololololololololololololololololol(i will contiuen this)lololololololllololololololololollololololololololololololololololololollololololololollololololololololololololololololololololololol

2008-02-27 @ 15:38:04
Postat av: Halo-Gaylo

Jag måste vell få retas med er ni känner mig men jag kmr dock inte att upp ge mitt namn ska bara fortsätta jävlas lolololololololololololololololololololololololollolololo ps3 suck lololololololololo killzone sucks lolollolololo

2008-02-27 @ 15:40:01
Postat av: Halo-Gaylo

fan jäklar vad många dagens låtar tordde du pluggade där i chile o inte la up massvis av YT länkar ush,ush,ush Beside svårt att höra någon musik,ush,ush

2008-02-27 @ 15:42:34

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0