Positiva jag!

Idag ska jag bara vara positiv för att testa hur en sån dag ser ut, om jag trivs bättre här i Chile på min positiva dag ska jag nog fortsätta vara det haha!
Jag har bestämt mig för att shoppa lite idag och det gör mig alltid glad =)
Och eftersom jag har tagit tillbaka min titel nu Sunshine Santana så passar denna låt jätte bra idag!



Uppdaterar min härliga dag med bilder och sånt senare, nu ska jag ut med Shamira och sedan ska jag äta en härlig frukost!
Åh vad kul den här dagen ska bli ;-p

Kommentarer
Postat av: Rima

hoppas de funkar att va positiv en hel dag :P

2008-02-22 @ 15:16:47
URL: http://rima.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0