Sandra & Madde!

Sandra och jag har en liten grej för oss, när vi inte har nåt att göra hemma i Sverige hittar vi på nåt att göra.
Om det inte är att basta och dricka öl så är det att åka till Donken 4 på natten i pyjamas! Vi har gjort det mesta tillsammans.

Så den här grejen vi har hållt på med ett tag, är att lära oss danser från youtube!
Det är jätte roligt när man inte har nåt annat för sig!
Jag kan ju inte göra det tillsammans med Sandra nu när jag är på andra sidan jorden :(, så min Sistra får hoppa in istället för mig!

Soulja boy började vi dansa till precis innan jag åkte, men hann precis bara börja.
Nu har vi kommit överrens om att vi ska kunna den när jag kommer till Sverige haha, jag har inte börjat träna på den än men det har tydligen Sandra gjort, och Madde försöker också hänga på. Hon är inte den bästa dansaren precis men hon har sagt att hon också ska kunna den när jag kommer, vi får väl se hur det går MooOaAha! (skojja du är jätte duktig Siss)
Här har dom spelat in så jag ska veta vad som väntar, känner mig allvarligt talat inte så orolig att jag ska va sämst haha!!


Kommentarer
Postat av: mammi

Igårkväll fick jag hämta Madde vid Vivo hon slutade 20.20, en tjej hade stuckit till stan utan att lämna nycklarna till Madde, och hon skulle inte komma hem på hela kvällen eller natten. Hur kan man vara så självisk så att man sticker iväg med lägenhetsnycklarna och låser sin kompis ute, snacka om att bara tänka på sig själv! Dessutom vill inte Madde sova här om hon slipper hon trivs i sin lya...ja,ja det är deras sak, jag ska inte lägga mig i men ibland kan man inte låta bli att undra, varför, hoppas att den tjejen hade det kul igår med vetskapen om att hennes polare som ställde upp när hon kände sig orättvist behandlad, inte kon in i sin lägehet....

2008-03-01 @ 11:21:40

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0