SATC & SCRUBS

image148image149
Juup, Sex And The City och Scrubs är det som ses på kvällarna för mig! Kan inte sova på kvällarna så jag ligger och kollar på dom två serierna...
Igår kollade jag på typ 5 avsnitt av SATC, har redan sett alla flera gånger, men jag har bara en sesong på datorn just nu så jag tittar flera gånger på samma haha!
Men ikväll får det bli Scrubs!!=) Det måste fan vara den roligaste serien asså, så jävla bra!
Har till sesong 6 på datorn och idag blir det nog några avsnitt av 6:an =) hihi!

Fan jag är inte ett dugg trött fast kl är 1 här... jag går ändå upp ganska tidigt så jag borde vara tröttare men som sagt så kan jag inte sova!

Puss och god natt på er alla! Ni sover säkert redan och vissa ska upp till jobbet om 1-2 timmar!

SYND =) haha

Kommentarer
Postat av: mammi

Hej mitt barn!
när du börjar att plugga och träna ska du se att du är lite tröttare. Tag vara på din tid, krmar mammi

2008-02-19 @ 12:47:09

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0