Shoping mall

Nu har vi precis kommit hem från Shoping Mall =)
Jag köpte träningaskor och ett par träningsbyxor, så när det blir lite svalare ska jag och Oscar ut på en joggingrunda!
Jag har så jävla dålig kondis nu, så vi får se hur det här går ;-p Men eftersom allt är positivt idag så kommer det gå suuper...(!?)
Jag visar bilder på vad jag köpte senare när jag har klätt på mig det och ska ut på en runda!

Till lunch idag åt jag Vegitariska Wrap det var helt OK=)
Dom innehöll Avokadoröra, sallad, tomat, mosarellaost och...sparris(?)
(så här såg det ut)
image167

(Och så här ser jag ut nu)
image168
(shamira vill inte riktigt vara med på bilden)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0