Spindeln som jag skrev om!

Spindeln som jag skrev om i natt var tydligen jätte farlig gift spindel fy fan!!!!!
Och imornse när jag skulle kolla på den i duschen där vi hade dödat den, var den BORTA!?!?!?!
Helvette nu är jag jätte rädd!! jag vill inte se ut så här om jag blir biten! Man kan till och med dö!
image179
Så här kan det bli om man blir biten av spindeln som var i vårat rum!
image180
Nä fy faaaan nu är jag rädd, jag vill inte vara här, tänk om det kommer flera!?!?
Den va liksom i Vårat badrum!!

Oscar kolla upp lite info om den och den finns tydligen i 85% av alla hushåll och trivs i fuktiga rum.
"På natten kryper den fram ur sina gömmor för att leta efter mat, de flästa som blir bitna är på natten i sina egna sängar"
Nu börjar jag gråta snart!!! Vill inte sova här nåt mer!!!
Jag brukar inte gråta av en jävla spindel, men det här är inte KUUUUUL!!!
Mamma kom och rädda mig!! ;-)

Nä, nu har vi pratat med dom vi bor hos och dom sa att den här var för stor för att det ska vara den giftiga spindeln, den som är giftig har tydligen jätte liten kropp och långa ben... Lite lugnare är jag nu! men inte helt...
Mirta & Patricia skrämde upp mig lite där men nu är det lungan! =)

Kommentarer
Postat av: mammi

Om jag kunde skulle jag komma mitt barn, men jag vet inte om jag skulle vara till någon hjälp, du vet, jag är ju räddast av alla för spindlar:)

Ställ sängbenen i burkar med vatten, drag sängen en bit från väggen och sov innanför myggnät. Lycka till!
Kramar

2008-02-24 @ 10:36:46

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0