Tänkte på en sak!

Nu dom senaste dagarna har jag inte saknat Sverige, eller jo bara här om dagen haha.
Eller jag vet inte vad jag saknar, kanske bara att man vet hur allt går till och man lever i en trygg vardag hemma i Sverige.
Aa här om dagen iaf när vi skulle hyra film tänkte jag bara: Jag tar nästa plan ifrån det här sega landet NUUU!!
Har aldrig vart med om något segare, bara att stå i kön för att få hyra, eller det var inte ens en kö det var två personer framför oss men det tog 20 minuter innan vi kom fram!
En tjej står och knappar in på datorn och tar betalt en kille står brevid och tittar och ger henne kvittot som kommer upp, hon ger kvittot till kunden, stoppar ner filmen i en påse och går med den till utgången där hon ger påsen snällt till kunden....What!?!?!? Detta tar med inte den minsta överdrift 20 minuter. Och allteftersom blir det lååååång kö. Men killen brevid har inte an tanke på att öppna en till av alla 6 kassor som finns, nej dom har bara en fucking kassa öppen!!!

Det är inte bara i videobutiken det är så här utan vart man än kommer är alla människor SEGA!!!!
Jag blir helt stressad och vill skrika på spanska vad fan är det som ska ta sån tid??? Ska jag hjälpa till att knappa in ta kvittot och stoppa ner filmjäveln i påsen så kommer alla härifrån lite fortare och kanske hinner se sin film ikväll!?!?!?! Blir så jävla lack, som Oscar hade sagt haha.
Men han bryr sig inte och det gör mig bara mer stressad, vet inte varför jag blir så upprörd av det här igentligen men det känns som dom segar med flit.

Så, nu har jag avreagerat mig lite!


Det där med hemlängtan iaf, alla säger att det är så dåligt väder och det verkar inte som något speciellt kul händer i Svidland så jag missar inget, tror jag?
Saknar bara alla!! Känns som jag är så ensam här! Jag lever ett as skönt liv som nog många skulle vilja byta med mig men jag behöver folk att umgås med.
Ja, jag har ju Oscar men han täcker inte hela mitt behov alltid, behöver en tjej att prata tjejgrejer med ibland faktiskt. Det är inte Oscars specialité kan man ju säga, även fast han borde ha det med tanke på att han i vanliga fall har hela 9 kvinnor runt sig i Sverige. Aa 9 st, 6st från hans familj är tjejer och 3 från min familj!! Så han borde ju vara proffs på tjejgrejer men verkligen inte!!

Men jag vill liksom inte åka härifrån ännu ändå! Jag skulle vilja ha någon här istället. Skulle inte vilja åka hem till kylan nu när jag har det så varmt och skönt här.
Men i sommar ska jag fan hem asså!!! Åhh vad kuuuul det ska bli, kommer prata som fan!!!! haha lite ovanligt mig=)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0