To do list idag!

Idag började inte min to do list så bra, skulle gå upp 9 men jag kom inte ur sängen förns 11 ;p..
Men Oscar va uppe i tid och sprang en runda idag igen. Jag skyller på att jag inte har köpt träningskläder haha, men man kan ju inte träna utan matchande tränngskläder och skor, eller..?
Skojja, men jag vill ha det=)

Min lista som jag skrev igår såg ut så här:
* Gå upp kl 09.00- misslyckades
* Äta frukost i lugn och ro!- lyckades
* Blogga- gör nu
* Städa rummet- inte börjat
* Sola ca: 1,5 timme- inte börjat, vet inte om jag pallar!!
* Åka och handla mat, skor och hyra film- ska göra senare
* Laga mat&äta
* Plugga spanska
* Kolla på en film på spanska

Igentligen skulle allt vara klart kl 15.00 men det gick ju inte så bra för jag har bara kommit till frukosten och kl är redan 13... Aja det spelar ingen roll, får ändra om lite så löser det sig =)

Nu ska jag iaf börja städa lite sen ska jag nog sola iaf en liten stund! =)

Kommentarer
Postat av: Halo-Gaylo

vad skriker en blondin som bevittnar en bilolycka?
-Vilket nummer har 112?
:-)

2008-02-27 @ 17:24:50
Postat av: Timmy

lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololol

2008-02-27 @ 17:28:16

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0