Törstig!!!

Nu kan jag inte sova för att jag är så törstig!! Vi har inget vatten kvar, jag kan ju inte dricka ur kranen då kommer jag få jätte ont i magen!!
Och jag kan faktiskt skylla på Oscar den här gången! Han Gick till kiosken tidigare idag för att handla godis och VATTEN eftersom det bara fanns en liten skvett kvar.
Han kommer inte hem med godis, utan kakor och en 50cl flaska med vatten!?!?!?
Sen stängde affären så vi kunde inte gå och köpa en större flaska!! Ibland undrar man om Oscar tar ut sin hjärna innan han går och gör saker. Sen när köper vi 50cl vattenflaska när vi har slut på vatten?? I vanliga fall köper vi 5liter.
Han häller den sista skvetten som jag har sparat i Shamiras vattenskål som redan är full...
Jag blir galen snart för jag är så törstig!!! Jag har ju ingenting som jag kan dricka här!!!

Skulle nästan kunna göra vad som helst för en kanna vatten nu!!
God natt!
image202


Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0