Trött på allt!!!

Just nu är jag sådär trött på ALLT & ALLA!!!
Vill bara vara ifred och inte vara i närheten av någon! Men det går ju inte eftersom vi bor i ett LITET studentrum.
Jag och Oscar går varandra mer och mer på nerverna och snart får någon av oss ett utbrott, vi pallar inte vara med bara varandra dygnet runt i 1 och en halv månad.
Vi har liksom inget nytt att berätta till varandra eftersom vi gör ALLT tillsammans, vi blir bara mer och mer irreterade på varandra.
Vi måste ha ett hus NU så vi kan gå till olika rum ett tag iaf...

Nu är det så att vi måste kolla på samma tv program om en tittar på tv, även om jag inte vill se fotboll tex så måste jag höra ljudet eftersom jag sitter i samma fucking rum och kan inte gå in i ett annat, för det finns inget annat!!!
Så jag får sitta och höra JAAAH från Oscar och GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAALLLLLLLL från komentatorerna!

Fan vad jobbigt det här börjar bli nu, inte blir det bättre när jag har min hallonvecka också!
Inte bara jag börjar bli galen, jag vet att Oscar inte står ut med mig snart!
Vi måste få vara med våra vänner!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mimi

ha tålamod sanna! snart sitter ni i ert stora hus o skrattar åt allt ni fick stå ut med i ert fucking rum=)kram

2008-02-20 @ 19:48:38
Postat av: Mr Santana

palla whaiina

2008-02-20 @ 20:10:29
URL: http://SANTANA.BLOGG.SE
Postat av: syster madde

sanna det heter vel lingonvecka =)

2008-02-20 @ 23:57:53
Postat av: mammi

Ja, det heter lingonvecka. :)
Härda ut och skit i allt som du retar dig på, snart blir det bättre och det är aldrig värt att vara osams, livet är för kort. Välj dina krig.
Puss mitt barn.
mammi

2008-02-21 @ 19:43:10

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0