Uppe med tuppen! =)

Idag vaknade jag tidigt eller kanske inte, men tidigare än vad jag brukar :) Jag gick upp halv 10 för att gå ut med Shamira... Oscar låg fortfarande och sov när jag kom tillbaka och Shamira hoppa direkt upp i sängen och ville sova vidare efter promenaden, var tvungen att ta kort för det såg så mysigt ut. Jag insåg då att om jag inte gick och gjorde fukost nu själv skulle det ta lång tid för mig att få mitt morgonkaffe.
image200
Så jag gick in och gjorde frukost till både mig och Oscar, han fick frukost på sänge!! :0

Jag vet inte om det har hänt någon gång att han har fått det av mig förut, kan inte komma på någon gång iaf haha jag är så oromantisk man kan bli så det skulle inte förvåna mig.
Men han var på sitt dåliga morgonhumör så han vart ändå inte så glad, men men... Nu sitter jag här med mitt morgonkaffe iaf så jag är nöjd och glad.

Idag är det molnigt och lite "kalt" så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, hade tänkt att sola. Men det blir kanske en perfekt tränings och plugg dag då!?

♥See you!

Kommentarer
Postat av: mammi

Ja vad bra, plugga så snart du kan! Det blir så mycket lättare för dig då, kanske du kan hitta något litet jobb och så lär du dig språket ännu snabbare. Puss mammi

2008-02-27 @ 17:59:21
Postat av: mammi

Oscar och Shammisen är för gulliga, idag städade jag lite i erat rum, oj vad det högg till i hjärtat och jag kände att jag saknade er. Jag får städa vidare en annan dag. puss mammi

2008-02-27 @ 18:01:30
Postat av: syster madde

ååå vad söta de e!
men oscar! första gången sanna gör nåt så mysigt å du blir inte ens glad?

2008-02-27 @ 23:45:46

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0