Utvärdering =)

Okej, igår hade ju jag min positiva dag och det funkade faktiskt bättre än vad jag trodde, men jag var lite neggo i huvet men jag sa det inte! När vi gick inne i Shoping Mall kom jag på hur mycket negativt jag tänker och säger HELA tiden utan att jag märker det i vanliga fall.
Måste sluta... Men jag blir oftast Negga Pegga när jag inte har ätit på länge... Haha frågade Oscar för nån dag sen när jag blev helt andfådd och uppstressad för att jag inte hade nåt socker preparerat här hemma om jag kanske är diabetiker!? Men han sa att jag inte har några symptom på det.. Får väl lita på blivande Dr. Santana!

Men när han hade handlat sist hade han köpt godis och kakor som jag ska ha när jag får mina socker fall...

Vågar inte gå ut när jag är så, då blir det väl en favorit i repris. Svimmade på marknaden på Cuba mooaha, men jag hann förvarna Oscar då.
Jag:
(hänger på Oscars axel) Jag kommer svimma nu.
Oscar: Mamma, Millan... Sanna svimmar nu!
Sen kommer jag inte ihåg mer förns jag vaknar och ligger i Millans famn (det var hon som på nåt sett fångade mig och inte Oscar som jag stod och hängde på)... Jag har en ring runt mig med Cubaner som glor och Albert kommer springades med en Cola =)
Efter det var det alltid någon i flocken som höll koll på mig så det inte hände igen! haha...

Nä men jag ska iaf som inlägget skulle handla om inte vara Negga Pegga mer, iaf inte lika ofta!

Puss på er, nu ska jag ut med Shamira och sen äta frukost som Oscar ska gå och handla!=)





Kommentarer
Postat av: mammi

Det ät inte socker du behöver, du behöver äta 5 ggr om dagen, tag inte godis mellan målen tag en frukt eller två, drick ordentligt!
frukost
mellanmål (frukt superbra)
lunch
mellanmål
middag.
Alla dessa mål är viktiga för kroppen som mår bra då, förbränningen funkar och du orkar mer och slipper ha sådana sockerdippar. Du stressar kroppen och förstör vikriga organ.
Kramar från en matglad mor.

2008-02-24 @ 10:25:36

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0