UUsscChHH!!!

Okej det har hänt igen!
Vi kollade klart på Scrubs, jag gick in till badrummet för att fylla på min vattenflaska innan jag ska sova och vad ser jag inte då!?!?!?

Jag: Okej... Oscar den här gången är det en STooOR!!!
Oscar tar sig till Badrummet lagom glad.
Oscar: Meh Sanna... Det där kan man ju inte ens knappt kalla spindel!
Jag: DÖDA DEN DÅÅÅÅ!
Oscar kommer in med min toffla i handen!
Jag: Ta inte min toffla ta din egen, eller ta dina träningsskor...!
(haha.. hans är mindre viktig eller!?)
Han hämtar en tidning och smäller till den, den sprattlar med benen när den har ramlat ner på marken.
Jag: Döda den en gång till!!
Oscar: Men skärp dig den är ju redan död!
Jag:
Men den liider juu!!
(helt plötsligt börjar jag bry mig om den..?, jag kan helt enkelt inte låta ett litet kryp lida ens)
Han smäller till den en gång till och jag kan lugnt gå tillbaka till sängen utan vatten i min vattenflaska!

Jag är nog snäll innerst inne mot alla, vare sig det är en människa eller ett litet kryp, men tyvärr var denna äckliga spindel tvungen att dö!
Var tvungen att fota den innan den somnade in!
image173
Vadå inte kalla spindel!?!?!?
R.I.P ;-)

Kommentarer
Postat av: mammi

jeck, jag ryser
mamma

2008-02-23 @ 11:26:10
Postat av: Mirta

oscar o sanna, denna spindel är farlig enl Patricia. Döda den på en gång samt köp medel mot dem . Medel heter RAY på chilenska. Spindeln heter araña de rincon

2008-02-23 @ 22:41:34

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0