Vaknat!

Nu har jag vaknat och vet inte riktigt vad jag är på för humör, jag började glad och som att jag vill göra något kul.
Gick ut med hunden i solskenet som inte har hunnit bli så jävla varmt än...
Men nu känns det som mista lilla felsägning från någon kan göra mig skit sur så jag hoppas inte att någon gör något som jag tycker e fel haha!! Kanske måste ha mitt morgonkaffe hihi
Jag är hungrig nu så jag hoppas att Oscar vill gå in och käka med mig! =)
Har ingen aning om vad vi ska göra idag, skulle vilja sola börjar tappa färg nu för att jag håller mig ifrån solen haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk positivt, det gör allt lite lättare :)
Ha en bra dag!

2008-02-13 @ 16:31:25
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0