Viña Festival!

Just nu är Viña international song Festival 2008 i full gång, det är en festival som är varje år i Viña del mar här i Chile.
Men eftersom jag och Oscar är i Temuco får vi se den på Tv som alla andra Chilenare gör som inte befinner sig i Viña. (även dom i sverige som har chilenska kanalen!?)
Ikväll är det Nelly Furtado som briljerar på Scenen =) Hon har en ny (?) frilla som passar henne sådär, gissa vilken?
Jo, Blond page som alla andra celebs ;-p
Men hon är GRYM iaf =) Jag vill vara där nu! :-)

Det är olika artister varje kväll, vi känner inte igen någon typ eftersom det mest är Chilenska sångare/sångerskor så jag blev extra glad när det var Nelly Furtado ikväll. Hon kör en hel konsert på 1,5 timma direktsänd =)
image185
Nu ska jag kolla vidare och sen krypa till sängs=)
Hoppas ingen spindel kommer och hälsar på mig i sängen inatt bara! =S

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0