Allmänt jävla sur!

Ja, jag är allmänt jävla sur idag. Är inte sur på någon speciell människa utan jag är sur på precis allt och alla. Känns som att hela dagen kommer vara en plåga för både mig och dom som finns i min omgivning. Helst vill jag inte prata med någon. Vill bara vara för mig själv och tänka, lugna ner mig själv måste jag göra.

Hatar att vara såhär, det är ju inte kul för någon men jag är så jävla sur så jag pallar inte bry mig, låt mig bara vara idag så vaknar jag imorn som vanligt igen.
pusssss

Ps. när du har en surdag, gå inte in på internetbanken för att kolla hur mycket pengar du har kvar, kan garantera att humöret inte stiger en ynka millimeter... Ds.

Kommentarer
Postat av: mammi

Finns tyvärr sådana här dagar, man får med dom i livspaketet. Var bara för dig själv och prata inte med någon, inte så svårt för dig för du är ju redan ganska ensam...träning brukar hjälpa promenad löpning eller styrka och att du får skrika kan vara förlösande. Lycka till och kram.

pengar kommer om du behöver, puss

2008-06-02 @ 16:14:56

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0