Dålig uppdatering

Har inte uppdaterat idag... Har inte haff något att skriva =) Har inte tränat och inte ätit bra. Haha.
Nu är klockan 1 på natten och jag har sån jävla lust att träna. Lite i alla fall... Är inte ett dugg trött. Annars håller jag på att ladda ner lite filmer just nu.
Imorgon när jag vaknar ska jag gå ut med Shamira sen tvätta kläder och börja packa. Skulle beställa flygbiljetter idag igentligen men så blev det inte riktigt, så jag ska åka till stan imorn istället och göra det.
Upp ganska tidigt ska jag för att hinna med allting som jag vill.

Måste duscha Shamira också.

Nu är det inte många dagar tills jag ska åka hem, så nu är det lite grejer som ska fixas...
Måste med Shamira till Veterinären också nu någon dag här.
Oj, vad mycket det blev helt plötsligt... Måste börja med allt imorn!!!

Nu ska jag fixa mig inför sovandet så jag kommer upp imorn.
God natt.

Kommentarer
Postat av: mammi

oj oj oj, nu är det brottom, skriv en lista och bocka av. Biljetter för guds skull du måste inte missa hemresan. puss

2008-06-10 @ 15:40:14

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0