God dag! =)

Nu är det inte många dagar kvar så idag tror jag att vi ska köpa Shamiras bur som hon ska ha i första planet. Vet nte hur jag ska klara allting själv asså. Som tur är så följer Oscar med upp till Santiago, för jag har ingen aning om vart jag ska hämta henna och sånt. Sen är han med när jag ska checka in mig och Shamira dagen efter till Sverige resan. Så om det skulle bli någonting så är det skönt att ha honom där eftersom han kan ganska mycket bättre spanska än mig ;)

I morgon ska vi ha en "avskedsfest" för mig hemma hos Waldo. Ja, vi har en egen lägenhet men Waldos ligger så centralt och vi har ju inte ens en sterio haha. Så det blir hemma hos Waldo =)

Ses senare nu ska jag käka en jätte sen frukost =)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0