God dag!

Seegt, men klockan har redan hunnit bli över 15 =O.
Vaknade ganska tidigt idag och gick ut med Shamira, men när jag kom in kännde jag hur trött jag var så jag och Shamira gick och la oss igen. Vaknade halv två... Dags att gå ut med hunden igen och sen var det frukost. Nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra först.
Lägga i en tvätt?
Städa och diska?
Träna?

hmm... Jag lägger nog i en tvätt och sen tränar jag. Diska och städa känns som jag bara kommer göra om jag absoluut inte har något att göra så gör jag det för att fördriva tiden... Men eftersom klockan redan är tre så har jag en aning om att jag inte kommer städa, kanske diska bara ;) Gud vad slapp jag är men städa!? Gud vad tråkigt det är.

Mamma ville ha bilder från i fredags när vi var hos Waldo med deras klasskompisar, men jag lyckas se ut som ett fult fetto på varje kort så ni får bara ett kort. Jag skyller på att Oscar satt i soffan och tog kortet underifrån, därför ser man så ful ut, det kan ju stämma eller hur..? ;)

På kortet är det till vänster Mayo (som också betyder majonäs),Jag, Tannia & Filipe.
Det är dom här vi umgås med mest på helgerna. Jätte snälla :)


En annan grej, om ni vill ha ett gott skratt kan ni gå in på Jonas blogg, han jobbar på det jobbet jag jobbade förut och jag lovar, han driver inte i sina inlägg, det kallar jag humor på hög nivå när man inte vet att man skojar fast det blir så kul. Hahaha. Gå in och läs och bilda er egen uppfattning av honom, för jag har ännu inte fått riktigt grepp om honom. Han överraskar dagligen med nya grejer. HÄR har ni Jonas blogg.

Kommentarer
Postat av: syster madde

Mayo (majonäs) och Jonas blogg, dagens BÄSTA!! =D

2008-06-03 @ 23:56:36
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0