God Morgon/Dag

Nu har jag vaknar, vart ute med Shamira, duschat och ätit frukost. Jag kan vara effektiv när jag vill =)

Om lite mer en 1 timma öppnar veterinären så då ska vi dit med Shamira och ge henne avmaskningstablett och få lugnande tabletter av vetten för flygresan.

Nu ska jag börja sminka mig och bestämma vad jag ska ha för sköna kläder idag :) Måste inhandla ett par snygga mjukisar tror jag nog... Skulle behöva ett par till flygresan, sånna riktigt sköna fast snygga. Finns det haha? Vill ha jätte jätte ljusrosa, nästan vita. Kan ju kolla här annars är det skitsamma.

Hoppas inte veterinären kostar så mycket som i Sverige, haha känner att jag börjar bli snål chilenare.
BORT med det NU!!!
Så, det spelar ingen roll vad det kostar =D

Nu måste jag gåå o sminka mig så vi hinner. Pöösssaar CIAO

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0