GODISSUGEN!!!

Jag är så jävla godissugen nu så jag vet inte vart jag ska ta väägen!!! Vill ha en stor påse med LÖSGODIS men det finns ju inte här.
FÖRSTA jag ska göra på vägen hem från arland är att köpa en STOR proppad lösgodispåse och vräka i mig. Fy vad jag har längtat efter det godaste som finns!! Så länge får jag nöja mig med det äckliga som finns här =( Finns ju typ bara choklad här och det tycker jag ju inte ens om!!!

Ska ta en kopp te nu med socker i och hoppas att det dämpas liite...

Vet inte om det blir utgång idag... Vi får se, klockan är bara 8 så det kanske blir av ändå, men eftersom Waldos föräldrar är här och hälsar på från Bolivia så är han med dom... Vi får se helt enkelt, är inte så pigg på att gå ut nu heller... Känner mer för en filmkväll.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0