Hejsan pettronella i från blaskeby, det är dags att fälla upp sitt paraply!

TRODDE att jag kunde somna kvart i nio eller? hihi... noo noo.
Nu är klockan kvart över 2 och jag är pigg och hungrig. Typiskt. Ska gå och ta en tallrik med mjölk och müsli nu tror jag sen ska jag verkligen försöka sova. Förövrigt spöregnar det utanför fönstret. Hoppas det inte gör det i morn bitti när jag ska ut med Shamira på morgonpromenaden, för jag hade tänkt ta en långpromenad...
Aja, vi får see.
God natt/god morgon för er "ses" när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: anna

Hej Sanna!

Jag har läst din blogg ett tag nu, och jag tycker den är jättebra. Men det skulle vara kul om du visade lite mer kort, bla på dig själv och hur det ser ut där du bor osv.

kram

2008-06-03 @ 16:14:13

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0