Hemma igen!

Nu har jag och Shamira vart på över en timmas promenad fram och tillbaka från veterinären. Åh, så jävla seg man kan vara då som veterinär... Det enda hon behövde göra var att skriva på att Shamira tog avmaskningspiller idag. Men nää, då skulle hon envisas med att göra en hel undersökning... Aja, nu är det klart iaf.
Nu ska det inhandlas bur och lugnande tabletter till Shamira sen är precis allt viktigt klart för att resa :)

Snart börjar min resa hem och det känns fortfarande som att det är jätte lång tid kvar men det är det inte =)

Just nu sitter jag i sängen och fryser och Shamira ligger brevid helt deckad efter promenaden.
Ska gå och ta en kopp kaffe tror jag, då blir jag både varm och pigg, för just nu är jag inget av det...

♥Pusstuss♥

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0