Hemma & kan inte sova...

Nu är jag hemma och vi hade trevligt, vi gick till en pub och tog några öl och en tabla (pommes, sås &kött) bilder från ikväll får ni imorn... Nu kan jag inte sova som vanligt. Köpte glassbollar på vägen hem som jag har proppat i mig. Dom är så jävla goda. Det är ungefär som magnumglassar fast små glassbollar med chokladöverdrag och ingen pinne, det är kanske 10 små bollar i en liten plastburk. Beroendeframkallande nästan ;) Har en till burk i frysen som känns vähäldigt lockande att gå och ta nu när jag inte kan sova... Får se hur jag gör... ;)

Till Madde:
När jag kom till Waldo sa Tannia på en gång, - Vi har kollat på dina foton på Facebook och Waldo tycker att din syster till och med ser bättre ut än dig, för att hon har kurvor.

Såå... Tänk inte på dina kurvor som något dåligt. Du är KVINNA inte jag haha. =)

Nu ska jag gå och käka den där glassen som bara står där i frysen och suktar mig. Sen ska jag väl försöka sova, om det går...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen ååå vad trevlig den där waldo verkar tycker jag!

;P

2008-06-05 @ 00:09:31
URL: http://tantolsson.blogg.se/
Postat av: mammi

Madde precis vad jag har sagt du är vackrast i världen!

Mammi

2008-06-05 @ 09:36:16

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0