Hemma!

Nu har jag vart och handlat allting inför resan så nu är ALLT klart och det känns så jeavla bra =) Eller nja inte såå bra för jag är några TUSEN kr fattigare =(
Aja, sånt é livet.
Nu har jag precis ätit jätte mycket av min favvoglass, vaniljglass med maräng och hallon, mmuums! (så min planering att gå ner dom kilona jag har gått upp går ju åt helvette haha, fan också. När jag kommer hem börjar jag på riktigt, tror jag.)

Har inte kunnat träna idag för jag har så himla ont i min rygg, hoppas det blir mycket bättre innan jag flyger annars blir det knapra värktabletter för att klara att sitta i en flygstol så många timmar. Fattar inte varför värken har kommit tillbaka och nu ännu värre...

Ska tvätta mig och sen krypa ner i sängen, ska kolla på någon film innan jag somnar. Så har ännu en dag gått, satan vad fort det går nu =) Snart är jag hemma!!!

Aja, nu är jag jätte trött men vi får se när jag somnar. Puss och God natt om jag inte skriver mer ikväll.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0