Hinna idag...

Jag hade ju tänkt att hinna så mycket idag men jag har verkligen ingen lust. Jag skulle ha hunnit:
* Packa det mesta
* Duscha Shamira och klippa hennes klor
* Städa hela lägenheten
* Sortera alla papper, biljetter och pass
* Välja och lägga fram kläder jag ska resa i
* Åka till Portal och köpa ett par mjukisbyxor
* Duscha och fixa iordning mig till ikväll

Kan jag hinna allt? Jag har typ 4 timmar på mig... Det jag har gjort så här långt är, Packa lite, sorterat alla papper och pass. Tror att jag kan hinna om jag sätter igång nu... Ska bara få orken.

Och så skulle jag ju vilja hinna träna också...

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0