kaffe!

Har precis varit inne i stan nu, är så himla trött så jag har precis gjort en stark kopp kaffe. Lunchen höll på att bli en pizza inne i stan men nej det blev fullkornspasta med tonfisk här hemma istället, stod i kön till pizzan till och med haha och Donken kön. Men jag kom aldrig fram till kassan för att beställa haha.

Nu är jag hemma iaf med alla biljetter som behövs för att jag ska komma till Stockholm =) Shamira också!
Ska börja packa ner lite kläder som jag inte använder just nu så att det är klart, tror jag kommer få betala övervikt...

Länge sen jag la upp bilder på mig så här får ni två st som jag tog nyss =)



Skriver mer senare pussss

Kommentarer
Postat av: syster madde

ååååh min lilla sanna mitt hjärta svämmar över av kärlek när jag ser ny bilder på dig=)

snart e du här så jag kan pussa på dig in real life =*

2008-06-11 @ 15:23:48
URL: http://tantolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej snygging, skulle man kunna få ditt nummer?

2008-06-12 @ 01:57:32

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0